איך בוחרים את החברה הנכונה?

# סים לחו"ל# חבילת גלישה לחו"ל# איסים לחו"ל# eSIM לחו"ל

בחירת החברה הנכונה והחבילה הנכונה היה תהליך מייגע שדרש זמן ארוכה ממושך של סריקת אתרי האינטרנט של החברות עצמן, בדיקת החבילות וביצוע השוואות רחבות. מטרתו של אתר זה הינה להביא את המידע המלא הנדרש לגולש בצורה מרוכזת ונוחה שתאפשר בחירה קלה ומהירה של החברה הנכונה והחבילה הנכונה לצרכים המסוימים שלו.

סים לחו"ל, חבילת גלישה לחו"ל, איסים לחו"ל, eSIM לחו"ל

מרכיבי חבילות eSIM לחו"ל:

שיחות מקומיות:

במידה וחשוב לכם להיות מסוגלים להוציא שיחות מהנייד שלכם למספרים מקומיים במדינת היעד אליה אתם טסים עליהם לבחור חבילה המכילה גם שיחות מקומיות. בעת שתבחרו חבילה המקנה שיחות מקומיות תקבלו במקביל קו עם מספר מקומי וכן תוכלו לקבל מסרונים בתוך אותה מדינה. קבלת מסרונים עשויה להיות חשובה במקרים בהם תצטרכו למשל להזמין כרטיס רכבת ותהיו חייבים לבצע הרשמה לאתר עם אימות במסרון (מצב שכיח בלאוס למשל).

גלישה:

החיבוריות לרשת האינטרנט היא הבסיס להפעלת האפליקציות השכיחות ביותר בשימוש, אפליקציות להודעות מיידיות, אפליקציות ניווט, רשתות חברתיות ועוד ולכן רבים מעוניינים לשמור על חיבור שוטף לרשת האינטרנט.

רכישת גלישה כחלק מהחבילה היא פופולרית מאוד, יש מדינות בהן ישנן חבילות של גלישה ללא הגבלה וישנן מדינות בהן הרכישה היא לפי GB בכמות מסוימת.

משך החבילה:

חבילות ה-eSIM מוגבלות למשכי זמן מסוימים. ישנן חבילות לטווחים קצרים כגון 5 או 7 ימים וישנן חבילות לשבועות ואף חודשים. את משך החבילה יש להתאים למשך השהות באותה מדינה. חשוב כמובן לתכנן את כמוות השיחות והגלישה בהתאם למשך השהות.

קראו עוד

מה זה eSIM ואיך משתמשים בו?טיול לחו"ל? כך תעשו זאת זול הרבה יותר מבלי לפגוע באיכות הטיולמה לקחת לטיסה?