איך שומרים על המספר הישראלי?

# חבילת גלישה לחו"ל# eSIM לחו"ל# אינטרנט בחו"ל

אתם יכולים לטייל בעולם, לשלם על חבילת גלישה מוזלת ולשמור את המספר הישראלי שלכם זמין לקבלת והוצאת שיחות במחירים אפסיים.

מה שאנחנו עושים באופן אישי זה מפצלים חבילות. את חבילת הגלישה אנחנו לוקחים ישירות מהחברה המתאימה ביותר בהתאם לכמות הגלישה ולמספר הימים שנשהה באותה מדינה.

את חבילת השיחות לארץ אנחנו לוקחים מ-Multi Travel בעלות מזערית ממש.

כל שעליכם לעשות זה לבחור את המדינה אליה אתם טסים, לבחור בהתאמה אישית ולסמן את כמות הדקות שאתם רוצים לשיחות יוצאות, שימו לב שעבור מאות דקות מדובר בדולרים בודדים בלבד והשוס הוא שהשיחות הנכנסות כלולות ללא עלות נוספת.

זה אומר שאתם תוכלו להיות זמינים במספר הישראלי שלכם בחו"ל מבלי לשלם בגין שיחות נכנסות, תוכלו להתקשר לארץ בעלויות נמוכות מאוד ולגלוש דרך החברה שהציעה לכם את חבילת הגלישה המשתלמת ביותר.

חבילת גלישה לחו"ל, eSIM לחו"ל, אינטרנט בחו"ל

מה חשוב לדעת על שמירת מספר ישראלי בeSIM?

כדי שהקו הישראלי שלכם יפעל לשיחות יוצאות ונכנסות אתם חייבים לעשות העברת שיחות למספר הנייח שתקבלו לאחר הרכישה של הדקות ב-Multi Travel, חשוב מאוד לעשות את העברת השיחות בעודכם בארץ.

יצאתם מהארץ ושכחתם לבצע העברת שיחות? רוב החברות יכולות לעשות זאת עבורכם מרחוק, עלו מול שירות הלקוחות ובקשו שיבצעו זאת עבורכם.

שימו לב! חברות הסלולר לא ששות לסייע בכך כי זה גוזר מהרווח שלהן... הפתרון הזה אומר שלא תרכשו מהן חבילת חול ולכן תצטרכו לעתים להתעקש שפשוט יבצעו העברת שיחות למספר הישראלי שתתנו להן. בהצלחה 😊

קראו עוד

מה זה eSIM ואיך משתמשים בו?טיול לחו"ל? כך תעשו זאת זול הרבה יותר מבלי לפגוע באיכות הטיולמה לקחת לטיסה?