מה לקחת לטיסה?

# מה לקחת לטיסה# ציוד לטיסה לחו"ל# אריזה לחו"ל

תלוי את מי שואלים. יש את הטיפוס המאוד זהיר שמעדיף לקחת הכל כדי לא להתקע בשום מצב, בקצה השני יש את הקלילים שזורקים כמה דברים למזוודה ומקסימום מסתדרים במקום וכמו תמיד, יש את האמצע. המאורגנים בצורה הגיונית.

אנחנו נביא את קולם של המאורגנים בצורה הגיונית, מכאן אתם יכולים לתבל בטעם שלכם.

כמובן שהאריזות תלויות במשך הטיסה ובהרכב הנוסעים, כאשר נוסעים עם ילדים קטנים מאוד נדרש ציוד ייעודי.

ביגוד

כולם מתחילים מביגוד, אבל כמה לארוז?

ההמלצה שלנו היא כלל ה 20% יותר. אנו ממליצים לקחת לכל יום נסיעה סט מרכזי של לבוש ולקחת עוד 20% תוספת של סטים נוספים. כך למשל, אם אתם טסים לעשרה ימים הכינו עשרה סטים מרכזיים של לבוש ועוד שני סטים נוספים. לזה הוסיפו כמובן פיג'מות והלבשה תחתונה.

אם אתם טסים לטיול ארוך אנו ממליצים בחום לקחת ביגוד לשבוע עד עשרה ימים בלבד ולהעזר בשירותי כביסה מקומיים, זה יהפוך את כל האריזה לקלילה יותר, יפחית את עומס הכבודה שתאלצו לקחת אתכם לאורך הטיול ולא אחת ימנע מכם תשלום על משקל עודף בטיסות עצמן.

מה לקחת לטיסה, ציוד לטיסה לחו"ל, אריזה לחו"ל

הנעלה

מומלץ לקחת שני זוגות נעליים עיקריות ובהתאם לעונה להוסיף זוג נעלי בריכה / ים במידת הצורך. זוג נעליים מרכזי אחד צריך להיות להליכות מרובות, בין אם זה טיולי יום ארוכים בבירות האירופאיות ובין אם למסלולי הליכה ארוכים במזרח הרחוק. זוג נוסף צריך להיות לבילויים של שעות הערב והוא גם זה המאפשר ניקיון של הזוג העיקרי העת הצורך.

אביזרים עונתיים

במידה ואתם נוסעים למדינה קרה קחו עמכם אביזרי חורף נדרשים כגון כפפות, כובע צמר, צעיף וכדומה. במידה ואתם נוסעים למדינה חמה אל תשכחו בגד ים וחוף, קרן הגנה, כובע ומשקפי שמש.

תרופות

הגבול בין לקחת מיני בית מרקחת ובין לקחת מספר תרופות בסיסיות הוא דק וקל לעבור אותו. ההמלצה הרווחת היא לשאת עמכם את כל התרופות הקבועות וכן תרופות שייתכן ותצטרכו (או שכנראה הצטרכתם בשנה האחרונה). בכל מקרה תרופות בסיסיות כגון משככי כאבים ותרופות להורדת חום הן חשובות ממש וכמובן אל תשכחו לקחת מודד חום ליתר בטחון.

דרכונים

המסמך החשוב הזה סיבך נוסעים רבים. הוא נראה תמים ויושב לו בארונית לאורך הזמן העובר מטיסה לטיסה ורבים שוכחים לבדוק את תוקפו. שימו לב שהדרכון שלכם בתוקף ויתרה מכך, וודא שיש לכם לפחות עוד 6 חודשים של תוקף כיוון שיש מדינות רבות שלא מאפשרות כניסה עם דרכונים אשר תוקפם פוחת משישה חודשים.

תקשורת

אל תשכחו להצמיד לכל מכשיר תקשורת שלכם את המטען שלו וכן מתאם חשמל בהתאם למדינה אליה אתם נוסעים. שימו לב שמטענים ניידים צריכים להיות אתכם בתיק הגב ולא במזוודה, במדינות רבות יאלצו אתכם להוציא אותם מהמזוודה הגדולה טרם שליחתה לבטן המטוס.

קראו עוד

אז מה זה eSIM?5 דברים שאסור לשכוח לפני טיסההנייד שלכם לא תומך ב eSIM? יש פתרון