eSIM השוואת מחירים

# השוואת eSIM# eSIM השוואת מחירים# איסים לחו"ל# כמה עולה eSIM# eSIM לחו"ל

רכישת חבילת תקשורת לחול הפכה ליותר ויותר פשוטה ונגישה עם השנים. אחד הכלים שסייעו בצורה המשמעותית ביותר לשיפור תהליך רכישת החבילה המתאימה הוא כלי אשר מציע eSIM השוואת מחירים.

אתר Esimforme.co.il מאפשר למצוא את החבילה המתאימה ביותר בכמה קליקים. האתר מחובר לאלפי חבילות איסים מובילות בכל החברות הגדולות ובכך המערכת בעצם יכולה לאתר בקליקים בודדים את החבילה המתאימה ביותר ואף להעניק קופון הנחה מיידי כדי שהגולש ירכוש את החבילה במחיר מוזל יותר.

השוואת eSIM, eSIM השוואת מחירים, איסים לחו"ל, כמה עולה eSIM, eSIM לחו"ל

לפני רכישת חבילת תקשורת מומלץ מאוד להכנס ולעשות eSIM השוואת מחירים שתאפשר להשיג את החבילה האטרקטיבית ביותר.

שלוש נקודות חשובות שיש לבדוק כשמשווים חבילות eSIM

כאשר משווים חבילות איסים חשוב מאוד לשים לב לשלוש נקודות:

1. כמות דקות השיחה: החברות השונות מציעות חבילות עם כמות דקות שיחה שונות, יש מדינות בהן ניתן לקבל דקות שיחה ללא הגבלה בתוך המדינה ויש מדינות שזה מוגבל. כאשר רוצים להוציא שיחות למדינות אחרות יש לוודא שנרכשה חבילת דקות גם למדינות אחרות ולא רק בתוך מדינת היעד. בנוסף מומלץ לוודא שיש לכם מספר מקומי במסגרת החבילה ושתוכלו לקבל גם שיחות נכנסות במספר זה.

2. כמות הגלישה: גלישה אינטרנטית בחו"ל אינה מותרות עוד. כולנו רגילים להשתמש בוואטצאפ ובוויז באופן שוטף וקבוע וחבילת גלישה היא הכרחית, לא רק עבור בידור ואקטואליה. הגלישה מאפשרת להוציא ולקבל שיחות אינטרנטיות ובכך גם לנהל שיחות וואטצאפ בחינם לחלוטין. שימו לב שכמות הגלישה שאתם רוכשים הגיונית לכמות הימים אשר תשהו במדינת היעד, יאכזב אתכם מאוד להיות באמצע נסיעה לטיול ולגלות שהחבילה שלכם נגמרה ושאינכם יכולים להשתמש בוויז באמצע הדרך...

3. שמירה על המספר הישראלי: ישנן חברות אשר מאפשרות לקבל מספר נייח ישראלי, במצב כזה אתם יכולים לשמור על זמינות מלאה במספר הישראלי הרגיל שלכם ולקבל שיחות נכנסות ללא עלות וללא הגבלה. כיצד עושים זאת? מתקשרים לחברת הסלולאר הישראלית שלכם, עדיף לפני היציאה מהארץ, ומבקשים מהם להפנות את השיחות שלכם באופן קבוע למספר הנייח שקיבלתם מחברת האיסים שלכם. חשוב שתדגישו שאתם רוצים הפניה מלאה ולא רק במצב של קו תפוס או אין מענה. שימו לעצמכם תזכורת לבטל את העברת השיחות מיד עם חזרתכם ארצה.

קראו עוד

eSIM השוואת מחיריםמה חשוב לעשות לפני טיסה לחו"ל?השוואת חבילות eSIM לתאילנד