למה כולם מדברים על eSIM לחול?

# כרטיס סים דיגיטלי# איסים לחו"ל# איסים# eSIM לחו"ל# eSIM# שיחות לחו"ל

כולם מדברים על eSIM לחול כי זה הדבר החם ביותר בתחום התקשורת הבינלאומית.

בעבר, שיחות בחו"ל היו עניין של מאות שקלים בחודש, חבילות התקשורת היו כל כך יקרות שאנשים רבים פשוט ויתרו על זמינות בחו"ל... עם הזמן צצו פתרונות כמו כרטיסי סים מקומיים אבל אלו הצריכו הגעה פיזית, ויתור על המספר הישראלי ושמירת הסים הישראלי עד לחזרה.

מאז המצאתו של eSIM לחול כל נושא התקשורת הבינלאומית הפך לפשוט וזול, הכרטיסים הוירטואליים מוצעים על ידי חברות רבות במחירים מאוד תחרותיים, לעתים בדולרים בודדים ממש. בחלק מהחברות ישנה אפשרות לשמור על המספר הישראלי ולקבל שיחות נכנסות ללא תוספת תשלום וללא הגבלה, כן, שיחות נכנסות למספר הישראלי בחו"ל ללא הגבלה וללא תשלום פר דקה.

כרטיס סים דיגיטלי, איסים לחו"ל, איסים, eSIM לחו"ל, eSIM, שיחות לחו"ל

הרפורמה הרגולטורית בתחום יצרה תחרות גדולה יותר והכניסה שחקנים רבים לשוק, יחד עם זאת התגברה הדרישה אולם הנוחות שבאיתור החבילה המתאימה ביותר הפך למאתגר מאוד. השיטוט בין אתרי החברות השונות והשוואת החבילות הפך לקשה וכמעט אינסופי בשל מרכיבי החבילות השונים וכאן נכנס לתמונה פתרון נוסף, השוואת חבילות eSIM לחול.

אתר Esimforme.co.il מציע פתרון מדהים שמאפשר לטסים רבים למצוא את חבילת האיסים המתאימה להם ביותר מבין אלפי החבילות הקיימות.

האתר נבנה בצורה פשוטה והיא מאפשרת לגולש לאתר בקלות את החבילה הכי טובה לפי הפרמטרים שחשובים לו, בין אם כמות הדקות היא זו החשובה ביותר או כמות הגלישה. האתר מאפשר לראות את המחיר הזול ביותר או את החבילה המשתלמת ביותר ואפילו את החבילה הגדולה ביותר בהתאם למדינת היעד אליה נוסעים.

אין ספק ש eSIM לחול הוא הפתרון האידיאלי כיום לשמירה על תקשורת רציפה בחו"ל וזו הסיבה שכולם מדברים על זה 😊

קראו עוד

eSIM השוואת מחיריםמה חשוב לעשות לפני טיסה לחו"ל?השוואת חבילות eSIM לתאילנד