סים לחול השוואת מחירים

# השוואת eSIM# eSIM השוואת מחירים# כמה עולה eSIM# eSIM לחו"ל

כרטיס סים לחול אינו עוד פיזי המצריך הגעה לדוכן מכירה במדינת היעד. לאחרונה השתלטו על העולם כרטיסי איסים המאפשרים זמינות מדהימה בכל מדינה. כרטיסים אלו מאפשרים התקנה מרחוק של חבילת תקשורת הכוללת שיחות וגלישה, במכשיר הנייד שלכם, ללא החלפת כרטיס סים פיזי ובכך יצירת זמינות מיידית ומלאה באותו מכשיר ממש.

השוואת eSIM, eSIM השוואת מחירים, כמה עולה eSIM, eSIM לחו"ל

סים לחול השוואת מחירים מאפשר לאתר את חבילת התקשורת הטובה ביותר למדינת היעד אליה אתם טסים ממש בכמה דקות. המערכת מאפשרת לזהות את החבילה הטובה ביותר לפי פרמטרים שאתם מגדירים לה ובהתאם למה שחשוב לכם.

אל תשכחו להעביר שיחות

יש חברות איסים שמעניקות מספר ישראלי ברגע שרוכשים חבילת תקשורת לחו"ל. כדאי מאוד לבצע העברת שיחות למספר הישראלי שאתם מקבלים ובכך לשמור על זמינות במספר הרגיל ללא תשלום נוסף. בחלק מהחברות הישראליות אפשר לבצע העברת שיחות באמצעות חיוג #21# ואז את המספר אליו רוצים להפנות את השיחות ואז אמורה להיות מושמעת הודעה שהשיחות הופנו בהצלחה, בחזרה ארצה חשוב לעשות פעולה דומה רק לחייג *21* מאותו מכשיר טלפון ואז לשמוע הודעה שאומרת שהפניית השיחות בוטלה. ישנן חברות אשר לא תומכות בפעולה זו באופן עצמאי ויש צורך להתקשר אליהן על מנת לבצע את פעולת העברת השיחות, לכן כדאי לבדוק זאת טרם הטיסה. באתר ההשוואה, סים לחול השוואת מחירים תוכלו לראות מדריכים ומאמרים שיעזרו לכם בנושא זה.

אל תשכחו להגדיר איסים בהגדרות הנייד

בעת התקנת איסים יש צורך בסריקת קוד QR שמאפשר התקנה כמעט אוטומטית של הכרטיס הוירטואלי. בכל חברה יש הנחיות מעט שונות ויש חברות שמבקשות לבחור את האיסים הספציפי בתוך הגדרות המכשיר, בשל כך כדאי לבדוק את הוראות ההתקנה היטב ולא להסתמך על הוראות שמוכרות לכם מחברה אחרת. על מנת לבחור את האיסים בנייד יש להכנס להגדרות – חיבורים – כרטיסי סים ולבחור את האיסים הרלוונטי. סמנו האם תרצו שהוא יוגדר כראשי לשיחות, גלישה או שניהם. באתר ההשוואה, סים לחול השוואת מחירים תוכלו לראות מדריכים ומאמרים שיעזרו לכם.

אל תשכחו להנות 😊

אחרי כל זה אתם טסים כדי להנות, אז סיימתם עם נושא השיחות וכעת נותר לכם רק להנות מהטיול. אל תשכחו זאת 😊

קראו עוד

eSIM השוואת מחיריםמה חשוב לעשות לפני טיסה לחו"ל?השוואת חבילות eSIM לתאילנד