5 דברים שאסור לשכוח לפני טיסה

# כרטיס סים דיגיטלי# איסים לחו"ל# איסים# eSIM לחו"ל# eSIM# שיחות לחו"ל

מי לא אוהב לטוס? האריזות, ההתרגשות, שדה התעופה, הדיוטי-פרי, המטוס והריח של המדינה החדשה... כל אלו מהווים סיבה מצוינת שגורמת לישראלים רבים לטוס ולתור את העולם.

כרטיס סים דיגיטלי, איסים לחו"ל, איסים, eSIM לחו"ל, eSIM, שיחות לחו"ל

ריכזנו עבורכם 5 דברים משמעותיים מאוד שלא כדאי לשכוח לפני הטיסה:

1. תוקף דרכון: ישראלים רבים לא שמים לתוקף הדרכון שלהם, מגיעים לשדה התעופה ומוצאים עצמם משלמים הון בגין חידוש דרכון במקום. מעבר לעובדה שמדובר בהמתנה ארוכה מאוד, המחיר הוא לרוב פי שלוש ממחיר חידוש דרכון רגיל ולכן, בידקו מבעוד מועד כי לדרכון שלכם יש תוקף של 6 חודשים לפחות. ישנן מדינות שלא מאפשרות שימוש בדרכון בעל תוקף הנמוך מחצי שנה ולכן חשוב מאוד שלא להתפשר בנושא זה אלא אם ידועה לכם מדיניות הכניסה של המדינה הספציפית אליה אתם טסים.

2. שיחות לחו"ל: מהפכת ה אי-סים (E-sim) הפכה את כל נושא התקשורת הבינלאומית לנגיש, זול וקל הרבה יותר. ישנן חברות רבות המציעות חבילות אי-סים לחו"ל ולכל חברה המרכיבים שלה, חלק מהחברות מספקות מספר ישראלי נייח המאפשר שמירה על המספר הישראלי הרגיל שלכם גם בחו"ל, חלק מספקות מספר מקומי ומאפשרות נוחות ביצירת שיחות מקומיות במדינת היעד, חלק כוללות גלישה אינטרנטית ללא הגבלה וחלק מגבילות, המרכיבים משתנים כמובן מחברה לחברה ובהתאם למדינה המסוימת אליה אתם טסים. האתר הזה למשל יעזור לכם מאוד באיתור החבילה הזולה ביותר עבורכם וגם יעניק לכם קופון הנחה לחברה שתבחרו.

3. כסף זר: גם אם אתם טסים עם כרטיסי אשראי שונים מומלץ בחום רב לשאת סכום מזומן במטבע זר על מנת להמנע ממצבים בהם אתם תקועים ללא כסף. יש מדינות, בעיקר במזרח אסיה, בהן השימוש בכרטיסי אשראי אינו נפוץ. יש מדינות בהן הכספומטים מאוד יקרים מבחינת עמלת משיכה, יש מצבים בהם תגיעו למדינה בתקופה של חופשת חג והכספומטים יהיו ריקים מכסף ואלו רק חלק מהמקרים בהם אתם עשויים להיתקל. קחו לכם סכום ראשוני במטבע זר וצרו לעצמכם מינימום תקלות.

4. תכנית טיול: רובנו לא טסים בכל חודש ולכן אנו שואפים שבכל טיסה נצליח להנות מהיצע המקום בצורה הטובה ביותר. אין יותר מבאס מלחזור לארץ ולגלות בשיחת חולין שפספסתם את אחת האטרקציות הכי משמעותיות במקום בו הייתם... אי לכך, כמו שאתם מכינים דרכון, כרטיס אי-סים וכסף זר כך עליכם להכין תכנית טיול. גם אם אתם חפצים בשמירה על ספונטניות הכינו רשימה של מקומות שאסור לפספס, המידע נגיש ברשת בצורה מלאה וקלה ושווה להכין תכנית טיול כללית מראש.

5. ציוד: את זה אתם בטוח לא תשכחו אבל הנה כמה עקרונות שיקלו עליכם: רכשו קוביות אריזה (תיקיות), כך המזוודה תהיה מסודרת מאוד ובמצב של עודף משקל תוכלו פשוט לשלוף קוביית אריזה כבדה ולקחת אותה אתכם אל תוך המטוס. ארזו הופעות מוכנות, זה ימנע מכם לקחת סתם ביגוד שלא תשתמשו בו. ארזו מעט, תשאירו מקום לדברים שתרצו לקנות ותקלו על עצמכם במעברים, אין מרגיז מלהתנייד עם הרבה ציוד.

קראו עוד

למה עדיף לקנות eSIM ולא כרטיס מקומי בחו"ל?השוואת חבילות eSIM לאירופהeSIM השוואת מחירים