השוואת חבילות eSIM לאירופה

# eSIM לאירופה

אירופה היא היבשת המתוירת ביותר בעולם בכל שנה. ודאו שחבילת ה-eSIM לאירופה שבחרתם היא הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם! במאמר זה נשווה בין מספר חברות המציעות תוכניות eSIM לאירופה:

Maya

מציעה חבילות לפי פרקי זמן משתנים (החל מחמישה ימים ועד לחודש), ולפי גודל החבילה בג'יגה (החל מ-3GB ועד לגלישה ללא הגבלה). ככל שקונים חבילה לפרק זמן ארוך יותר, מחיר החבילה ליום יורד. למשל: חבילת eSIM לאירופה של 3GB ליום למשך חמישה ימים תעלה שישה דולרים, לעשרה ימים – שבעה דולרים, ולשלושים יום – תשעה דולרים. החבילה הגדולה ביותר היא UNLIMITED למשך 30 יום, כלומר גלישה ללא הגבלה לחודש במחיר של כ-60 דולרים.

eSIM לאירופה

Airalo

חברה ותיקה ופופולרית לא פחות. בניגוד ל-Maya, Airalo מציעה גם חבילות מלאות הכוללות שיחות ושליחת הודעות SMS, אך לא מספקת שירות UNLIMITED. מחירה של חבילת eSIM לאירופה נע בין חבילות קטנות של 1GB לשבוע במחיר של כ-5 דולרים ועד חבילות של 100GB למאה שמונים יום ב-185 דולרים.

Multi-Travel

חברה קטנה יותר מקודמותיה, המציעה חבילות קטנות, ממוקדות וזולות יותר. ב-Multi-Travel לא תמצאו חבילות קצרות טווח באורך כשבוע, אלא חבילות כלליות עד 30 יום. מתאים במיוחד למטיילים / עובדים שלא צורכים אינטרנט רב וישתמשו בחבילה בעיקר לצרכי ניווט ותקשורת. לא קיימת אצלם אופציה של UNLIMITED. נפח ומחירי חבילות eSIM לאירופה ינועו בין 1GB ב-4.3 דולרים (לחודש) לבין 15GB בכ-50 דולרים.

קראו עוד

למה עדיף לקנות eSIM ולא כרטיס מקומי בחו"ל?השוואת חבילות eSIM לאירופהeSIM השוואת מחירים