הנייד שלכם לא תומך ב eSIM? יש פתרון

# שמירה על המספר הישראלי בחו"ל# eSIM במכשיר לא תומך# איסים# eSIM# שיחות לחו"ל

כרטיסי האיסים כבשו את העולם, הם הורידו מחסומי תקשורת והוזילו משמעותית את עלויות התקשורת הבינלאומיות. הם אפשרו מצב בו בין רגע כל מכשיר הופך לפעיל בקבלת שיחות ובגלישה אינטרנטית כמעט בכל מקום בעולם בלי צורך ברכישת כרטיסים פיזיים שונים בכל מדינה ובלי לשלם מאות שקלים על חבילות יקרות.

עד לפני כשנה, כדי להנות מהשירות המתקדם הזה היה צורך בשימוש במכשיר סלולארי שתומך בeSIM, אולם ישנם מכשירים (בעיקר דגמים ישנים) שאינם תומכים בטכנולוגיית איסים.

הביקוש הגבוה לשירותי eSIM הוליד פיתוח חדשני של מתאם איסים אשר הופך כל מכשיר לתומך איסים.

מתאם הeSIM הינו כרטיס סים פיזי אשר יש לרכוש באופן חד פעמי ועליו ניתן להתקין את החבילות השונות אשר מוצעות. הפתרון הגביר משמעותית את הביקוש לשירות שכן גם בעלי מכשירים חכמים ישנים התחילו להנות מיתרונות השירות.

איך לטעון חבילת eSIM גם במכשירים שאינם תומכים?

מכשירים שאינם תומכים בeSIM הופכים כאמור לתומכים דרך מתאם האיסים החדשני אולם כאשר יש צורך בהתקנת החבילה הנבחרת יש צורך בהורדת אפליקציה ייעודית דרכה סורקים את ה QR קוד של החבילה שרכשתם.

במכשירים שתומכים אין צורך באפליקציה וניתן לסרוק ישירות דרך המצלמה או דרך אפליקציית סריקה. למעט אופן הסריקה אין הבדלים נוספים.

שמירה על המספר הישראלי בחו"ל, eSIM במכשיר לא תומך, איסים, eSIM, שיחות לחו"ל

כמה עולה איסים?

חבילות האיסים משתנות במחירן בהתאם לתכולת החבילה ולחברה המציעה אותה. כמות דקות השיחה, כמות השיחות ומדינת היעד הם שלושת הפרמטרים העיקריים אשר משפיעים על מחיר החבילה. ובתוך כך, חבילות האיסים זולות יותר מחבילות התקשורת (למדינות זרות) אשר מציעות חברות התקשורת.

קראו עוד

מה לקחת לטיסה?אז מה זה eSIM?5 דברים שאסור לשכוח לפני טיסה